Gel Energy Men

energy men gel

Dah cuba bermacam produk, masih cepat tewas? Jangan kecewakan diri anda dan isteri! Kembalikan kehangatan malam, dayungan penuh padu dan nikmat dengan  Energy Men Power of Dream Gel

Rumusan 100% bahan semulajadi terkini, dengan ekstrak tongkat ali. Membantu menambah hormon testosteron, membuat zakar keras dan tegap. Kandungan gambir sarawak menghilangkan rasa cepat pancut. Berjaya membantu menambah masa bila beraksi. Isteri dah klimaks, dah banjir, kita masih steady. Boleh try macam-macam stail dan skill. Baru lah terasa nikmat hidup berumahtangga. Herba tribulus pula merawat pengaliran darah ke zakar agar sentiasa lancar. Minyak zaitun di dalam gel ini, sebagai pelincir dan menyegarkan kulit agar sentiasa sihat dan nampak remaja. Energy Men Gel mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia. No KKM: NOT190605763K.

Hanya perlu guna sepicit saja. Pastikan zakar kering dan bersih. Sapu agar semua bahagian kena, dari pangkal ke kepala. Tunggu 30 minit bagi gel kering. Basuh sebelum bersama. Dapatkan produk yang original. Tekan butang di bawah untuk berhubung dengan agen sah kami.



Produk terbaru dari Seri Putih Resources, Energymen Advance. Dalam bentuk serbuk perasa kopi. Mengandungi bahan-bahan dari tumbuhan seperti Maca Powder, Fenugreek Powder, Selenium Powder dan Taurine. Menjadikan ia selamat untuk dimakan. Tiada kesan sampingan dan lulus KKM.

energy men advance

Khasiat utama untuk mengatasi masalah lelaki iaitu zakar tidak keras, susah nak naik, cepat layu dan cepat pancut. Cara makan sangat mudah. Hanya perlu hisap atau kemam setengah sachet 30 minit atau sejam sebelum bersama. Mengeraskan zakar dalam masa lama. Kesan masih terasa hingga 2 ke 3 hari. Sekotak ada 6 sachet.



Pos PERCUMA untuk Semenanjung Malaysia, Sabah & Sarawak. Pesanan dibungkus dengan sampul 'bubble wrap' Prabayar Poslaju. Barang anda pasti sampai dengan cepat dan selamat.

Penghantaran secara terus COD boleh diatur ke kawasan:
Nilai, Salak Tinggi, Kota Warisan, Sepang, Sg. Pelek, KLIA, Dengkil, Bukit Changgang, Olak Lempit, Kota Seriemas, Enstek, Labu, Sendayan, Ainsdale, Mantau, Seremban, Seremban 2, Senawang, Sg. Gadut, Semenyih, Mantin, Pajam, Beranang, Kajang, Bangi, Bukit Mahkota, Seri Putra, Seri Kembangan, Serdang, Balakong, Putrajaya, Cyberjaya, Pulau Meranti, Banting.