Energymen Advance COD Seri Putra Bukit Mahkota

 energymen advance cod seri putra bukit mahkota

Hubungi 0196088135 untuk COD Energy men Advance di area Seri Putra dan Bukit Mahkota.

Berfungsi untuk membantu para suami yang mempunyai masalah zakar tak keras, susah naik, cepat layu dan cepat pancut. Cara guna sangat mudah. Hanya perlu hisap dan kemam setengah sachet 30 minit sebelum bersama. Diperbuat dari sumber alam yang halal dan selamat. Ada kelulusan dari KKM.

Bahan-bahan yang menjadikan Energymen Advance sangat berkesan: Maca Powder - menambah stamina dan tenaga lelaki. Menaikkan nafsu seksual lelaki. Meningkatkan penghasilan dan kualiti sperma. Fenugreek Powder - sebagai libido booster. Meningkatkan hormon testosteron. Meningkatkan keinginan seks. Taurine - mampu menstabilkan kadar gula. Mengurangkan kadar serangan jantung. Meningkatkan prestasi. Baik untuk mata. Selenium Powder - sangat baik untuk sperma. Melindungi sperma dari rosak. Fructose - sejenis gula yang boleh didapati pada buah-buah, sayur-sayuran dan madu. Coffee Powder - meningkatkan tenaga batin. Melancarkan peredaran darah.

Dapatkan yang original. Tekan butang dibawah untuk berhubung dengan agen sah kami.



Penghantaran secara terus COD boleh diatur ke kawasan:
Nilai, Salak Tinggi BBST, Kota Warisan, Sepang, Sungai Pelek, KLIA, Dengkil, Kota Seriemas, Enstek, Kampung Felda LBJ, Labu, Sendayan, Ainsdale, Seremban, Seremban 2, Mambau, Senawang, Sg. Gadut, Semenyih, Mantin, Pajam, Beranang, Kajang, Bangi, Bukit Mahkota, Seri Putra, Seri Kembangan, Serdang, Balakong, Putrajaya, Cyberjaya, Pulau Meranti dan Banting.